17 Kasım 2012 Cumartesi

EĞİTİM İLE İLGİLİ TAKİP EDİLMESİ GEREKEN WEB SİTELERİ

SIRALAMAM:
Sn. Bülent YILMAZ tarafından kurulan ve yaklaşık 2 yıldır yayın hayatında olan site, yılın en iyi eğitim sitesi ödülüne layık görülmüştür. Eğitim ile ilgili olarak; profesyoneler ile yapılmış söyleşilere, eğitim kurumu değerlendirmelerine, yurt içi ve dışı eğitim olanaklarına kadar daha pek çok bilgiye ayrıntılı olarak ulaşmanız mümkündür. Mutlaka takip etmelisiniz.

SCITABLE: 
Fen Bilimleri konusunda online hizmet veren bir site. Site içerisinde her türlü aramayı yapabilir, makalelere ve bilimsel çalışmalara ulaşabilir, online sınıflar kurabilirsiniz.Hatta kendi içeriklerini bile paylaşabilirsiniz.

Ontario merkezli TV istasyonudur ama online değildir. Eğitim ve öğretim alanında sayısız kaynağı takipçilerinin hizmetine sunmuştur. Bilim, doğa, iş hayatı, teknoloji gibi pek çok alandaki bilgiye ulaşılabilir. 

2008 yılında kurulan site, 250 online ücretsiz kursa ulaşılabiliyor. Ayrıca, konularına göre indekslenmiş forumları takip edebilir ve tartışmalara katılabilirsiniz.

Kuzey Carolina merkezli bir site olup, Goodwill Endüstri tarafından desteklenmektedir. Amacı, teknoloji alanında insanların yetkinliklerini geliştirmesine yardımcı olmaktır.

Online toplantılara katılarak farklı kişiler ile mühendislik alanındaki gelişmeleri takip edebilir ve tartışmalara katılabilirsiniz.

Dünya'nın her yerinden eğitimcileri online olarak bir portalde birleştiriyor. Dolayısı ile çok değerli kaynaklara ulaşabiliyorsunuz.

Düzinelerce kaynak arasından arama yapmanıza olanak veren bir site.

Eğitim ile ilgili pek materyale ve içeriklere ulaşabileceğiniz bir site. Aynı zamanda kendi içeriklerinizde ekleyebiliyorsunuz.

Sitede yer alan içeriklerin büyük bir kısmı oyun temelli ve yüksek kalite görsellik sağlıyor. Dolayısı ile öğrenmeyi zevkli ve daha kolay hale getiriyor.

Online videolar, testler, animasyonlar, ders sunumları ve yayınlar. Mutlaka incelemekte fayda var.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder